For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

Често Задавани Въпроси

Тук ще откриете най-често задаваните въпроси свързани с работата на платформата. Моля, ако имате някакви въпроси първо потърсете тук, преди да се свържете с Администратор.

  • Искам да взема ВЕЩ, която се ПОДАРЯВА, как става това?

    Във всяка обява, отдясно под профила на ДАРИТЕЛЯ има СИН бутон "Изпрати съобщение" чрез него миже да пишете на дарителя. Ако дарителя е преценил, че е удачно и е оставил и телфона си за обратна връзка, то над синия бутон ще има и зелен "Вижте телефонния номер" - трябва да кликнете за да видите номера на дарителя.

  • Подарих вещите си, как да премахна обявите?

    След като сте подарили вещите, които сте публикували и вече не са налични, би било хубаво да ги премахнете от активната зона на сайта. Как става това? Влизате в Профила си > Обяви - там ще се покажат всички публикувани обяви. Намирате тези, които вече не са налични и от падащото меню променяте статуса им на ПОДАРЕНО.

  • Не получавам Email за активация на акаунта?

    За да бъде потвърден и в последствие регистриран вашият акаунт, след като сте попълнили правилно формата за регистрация, виe ще получите имейл за активация. Понякога обаче се случва така, че имейла не достига до вас по ред причини независещи от нас. Първо - проверете да не е попаднал в СПАМ папката. Ако и там го няма на страницата за регистрация ще бъде исписано "Не получихте активационния имейл - Препрати отново". Ако и тогава не го получите - свържете се с нас, чрез страницата Администратор. Всичко това, ако не използвате вход или регистрация с Facebook.

  • Публикуване на обява - как става?

    Публикуването на обяви става в 3 (три) лесни стъпки. От бутона "ПОДАРИ" - горе вдясно или долу вдясно ще зареди 1'ва стъпка, а именно "Заглавие" и да изберете в коя категория да се публикува артикула. НАПРЕД. 2'ра стъпка - избирате типа на обявата (Подарявам / Разменям), състояние (Ново / Без следи от употреба / Използвано), доставката от кого се поема (Получател / Подател), снимков материал, задължително и описание. НАПРЕД. 3'та последна стъка е чисто административна - Имена, Телефон (ако желаете) и Вашият град. ПУБЛИКУВАЙ. Всички обяви минават през одобрение от Администратор. Ако обявата ви не отговаря на условията за ползване (няма снимки, съдържа забранени от Българското законодателство артикули или липсва важна за потребителите информация.) то тя НЯМА да бъде публикувана.

  • Смяна на Парола и редакция на профила?

    Може да смените вашата парола изключително лесно! Когато се намирате във Вашия профил, отдясно на профилната снимка има два линка - "Профил" и "Редактирай". Избирате "Редактирай" и ще се заредят всички полета от профила ви включително и "Смяна на Парола". Единственото, което не може да променяте в профила е вашият имейл.

  • СПАМ, Реклама и грубо отношение

    Потребители, които умишлено генерират СПАМ, опитват да рекламират продукти или услуги без разрешението на Администратор, ще бъдат деактивирани без предупреждение. Грубо отношение и провокативни коментари спрямо другите потребители НЕ се толерират!

  • Важно! Предоставяне на лични данни в съобщения и обяви

    Всеки потребител е отговорен за личните данни, които предоставя и разменя в лични съобщения до други потребители в Donate BG. Всеки потребител носи отговорност за истинността, точността и достоверността на данните в обявите и в личните съобщения. В случай, че потребител посочи лични данни на друго лице (напр. съпруг/а, близък или познат), той трябва да е получил неговото изрично съгласие за това. Абсолютно забранено е да предоставят лични данни на непълнолетни лица, без изричното съгласие на техните родители или законни представители.